Bestellen
Hoe plaats ik een bestelling?
- Plaats je zijden boeket en/of vaas in je winkelmand.
- Klik rechtsboven op je winkelmand en vervolgens op ‘Bestellen’. Vul je gegevens in en check deze zorgvuldig.
- Kies een betaalmethode en rond je bestelling af.
- Je ontvangt per e-mail een bevestiging. Wij gaan voor jou aan de slag en je bestelling wordt binnen 3 werkdagen verzonden.
Moet ik een account aanmaken?
Een account aanmaken is optioneel, maar biedt wel gemakken. Hierdoor kun je bijvoorbeeld je bestelstatus in de gaten houden en bestellingen gemakkelijk opnieuw vinden. Een eigen account versnelt ook het betaalproces, maakt het mogelijk om verschillende verzendadressen te bewaren, geeft inzicht in je eerdere bestellingen en meer.
Hoe maak ik een account aan?
- Klik tijdens het bestelproces op ‘Account aanmaken’
- Vul je persoonlijke gegevens in
- Je ontvangt een bevestigingsmail van je aanmelding waarbij je je wachtwoord kunt instellen
Ik ben mijn wachtwoord vergeten, wat nu?
Geen probleem, die kun je opnieuw aanvragen.
- Ga hiervoor naar ‘Wachtwoord vergeten‘ pagina
- Vul hier jouw gebruikersnaam of e-mail adres in
- Volg de instructies die gemaild worden naar jouw e-mail adres
Ik wil mijn accountgegevens wijzigen. Hoe doe ik dat?
Dit is mogelijk binnen je account. Meld je aan en je wordt direct naar het accountoverzicht geleid. Selecteer ‘Adressen’ aan de linkerzijde. Op deze plek kun je jouw factuur- en verzendadressen wijzigen of een nieuw adres toevoegen.
Kan ik mijn bestelling wijzigen of annuleren?
Helaas is een bestelling wijzigen of annuleren na plaatsing niet mogelijk. Zorg er daarom voor dat je je bestelling en persoonlijke gegevens nauwkeurig controleert voordat je de bestelling afrondt.
Problemen met het plaatsen van een bestelling?
Als er problemen zijn opgetreden of als je geen bestelling kunt plaatsen, maak je geen zorgen. Klik hier om contact met ons op te nemen en we zullen je met plezier bijstaan!